Jensen södra!

som jag skrev i förra inlägget så skulle jag ju på öppet hus idag på Jensen södra! ändrade inte uppfattning iallfall, men ska tänka efter noga om jag verkligen vill gå där :) inget fel eller så, men har inte riktigt tänkt känner jag. men det riktar väl sig åt jensen-hållet iallafall. vi ska åka och kolla de andra jensenskolorna också :)

nu ikväll har jag i princip inte gjort nånting! var hemma hos linny från typ halv nio tills nu typ :) vi satt vi datan, åt bullar (hennes mamma sa att jag fick äta hur många jag ville!!!) och gick ut med hundarna typ :D har ont i magen nu :(

pussss på er mina 10 000 läsare ♥

några hääärliga bilder från idag :) snodde de från linny, hihi





Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0