kom nyss hem från SATS!

yeaah jag och anna har börjat träna ordentligt nu igen! sååå skönt att komma igång, för jag bara skjuter upp det hela tiden ;) har träningsvärk nu och kan typ knappt röra mig.. undra hur jag ska komma upp ur sängen imorgon..?

har inte sovit på typ 30 timmar nu eftersom jag inte kunde somna inatt så låg vaken till halv 7 (!) och gick upp och duscha kvart över 7 eftersom vi började nio haha..

bytte ju språk innan jul, så går på svenska + nu istället för franska, haha.. lite pinsamt tycker jag eftersom jag aldrig behövt gått något slags "spec" eller vad man säger.. men nu jävlar! haha.. ;) går inte där för att jag har problem med svenska utan för att jag inte hade nått betyg i franska som ni säkert vet.

har massa med engelska att göra nu eftersom jag inte gjorde någonting igår.. suck! jag ska alltid göra allt sista dagen :(

juste! köpte två tröjor jag kan träna i från gina, 50 kr st! och ett gulligt armband :D men orkar inte ta kort! inget speciellt iallafall!

blir tyvärr ingen bild eftersom kameran inte gillade mig idag, men ni kan få en annan läcker bild !



haha anna, alexandra och jag i sjuan!


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0