stan idag, hela dagen!

ja, logiskt sett igår då. men jag skriver idag för enkelhetens skull :D

vaknade av att en kattunge♥ rev mig på läppen hemma hos linny (inte alla som vaknar så). vid 3 åkte jag in till stan med linny och anna och fikade och kolla i affärer :) köpte faktiskt en tröja från Gina! sen träffade vi linnys kompisar i typ 10 min innan jag och anna skulle äta på resturang med hennes föräldrar :) efter det så hämtade vi upp linny och åkte hem till älta. sen följde jag med linny när hon åt på statiol (?) och sen fixade vi det sista till våran elevledda lektion imorgon :)

trevlig dag va? har dock valt att inte skriva om mina traumatiska upplevelser :(

jag snor en finisbild på linny och anna från linnys blogg :) (jag är faktiskt fotografen så jag har rätten till det tycker jag)



mina snela hestar ♥


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0