trötter!

ligger i sängen nu helt nyduschad och fräääsch! har tränat idag igen, jag och anna kör hårt haha! ;) nej men har faktiskt väldigt mycket träningsvärk och det känns faktiskt bra! då vet man att man att man inte tränade i onödan!

har nyss satt på min päls på min nya skinnjacka! (helt vanlig svart, Cubus 249:-, bild sen) åååh vad snyggt det blev! hoppas jag kan använda den imorgon, hoppas på kanske 0 gradigt iaf! annars blir det rätt kallt haha ;)

jajaaa... nu ska jag nog gå och lägga mig! det är ju trots allt fredag imorgon , och det brukar betyda att man inte får så mycket sömn så ska sova för hela helgen nu då haha !
pusss ♥




Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0