bajsdag

Faan vilken jobbig dag det har varit idag. Var tvungen att åka till nacka forum för att hitta skor till balen och skolavslutningen plus en klänning till skolavslutningen. Men självklart hittade jag inget utav det. Istället kom jag hem med några tråkiga tröjor som jag typ inte behövde, eller jo, men skor och klänning är hundra gånger viktigare. Till råga på allt så var det typ 35 grader inne i forum, plus att jag var så jävla irriterad, jag hade inte ätit något på hela dagen och jag hade glömt att ta min pollen medicin. Dvs. rinnande ögon, jobbig hosta och täppt i näsan.

Ja, ni hör ju att det inte har varit en toppendag. Tack och lov att jag är hemma nu i mitt svala rum och min sköna säng!



De här skorna är så jääävla snygga, men självklart passar de inte till min klänning och aldeles för dyra att bara köpa för att ha på skolavslutningen. Från Tommy Hilfiger - 899:-

Bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0