glömsk

Kom nyss hem från emely. Ska snart äta typ och sen ska jag träffa emely sen igen, vet faktiskt inte vad som händer ikväll men nått hoppas jag iallafall :) Skulle hämta mitt busskort idag som jag glömde i annas väska igår, så jag lånade mammas busskort för att åka till anna och hämta det men sen träffar jag emely och alex och sen glömmer jag bort det? Kom på det nu haha.. börjar väl bli senil! ;)

Det är såååå jävla skönt med sommarlov! Det känns fortfarande inte som att jag har det för det har ju inte varit något roligt väder.. Tråkigt att det är typ 30 grader innan lovet, sen när lovet börjar så regnar det typ :(



Bild på mig och liza från balen!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jätte fin klänning på en jätte fin kvinna! Du måste varit balens drottning! M V H Kristina

2011-08-19 @ 20:51:03

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0