väldigt trött

Idag har jag varit trött hela dagen, sådär övertrött så jag nästan har känt mig typ svimfärdig och sjuk haha! Jaja, jag får väl skylla mig själv kanske eftersom jag var uppe till typ kl 8-9 imorse (igår morse..?) och sov i en väldigt trång säng och det va 100 grader varmt där inne.. najs va?

Idag var jag iallafall i sickla och hittade två par skor, dock inte mina älskade tommy hilfiger skor... aja, och en vit klänning till skolavslutningen och lite småsaker! Najs :D

Imorgon är det klassens dag eller nått, så ska vara vid flaten kl. 10 :) Möter emely lite tidigare för vi tar bussen dit hehe.. fast det tar typ max 5-10 min att gå :D Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra vid flaten, typ äta? Sen då lixom haha..

Aja, nu ska jag sleepa :D Pusss och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0