världens roligaste klassresa!

Har inte hunnit blogga typ haha.. Kom hem i söndags från vaxholm (waxholm?) och då va det att direkt åka iväg till stan för att handla presenter till mikaela och sedan äta med henne :) Iallafall, klassresan var hur kul som helst, och den kunde inte ha blivit bättre. Bästa avslutningen av de här tre åren tillsammans! Maten var dock inte ok, men annars var allt bra! Mitt lag förlora på fångarna på fortet eller va det heter haha.. :(

Bilder kommer senare, de ska bara upp på fejjan först av johanna som tog alla :) Vet faktiskt inte om jag vill se alla de bilderna på mig haha.. pinit.

Nu ska jag iallafall göra biologin, som jag tror ska vara inne imorgon. Iof behöver jag inte göra den eftersom jag ändå inte kommer kunna höja mig till mvg, haha.. så rätt onödigt. Men gör den för att visa att jag är duktig ;)

Pusss på er, godnatt!



En bild från klassresan! (jag är väldigt cool där i mitten btw)

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0