waxholm imorgon!

Ääääntligen klassresa :D Är så jävla taggad, ska bli sjukt roligt! Det sista vi egentligen gör med klassen jag har gått med i tre år, har insett nu de senaste veckorna att jag inte hatar min klass så mycket som jag trodde haha.. tråkigt att inse det nu lixom när man ska sluta :(

Aja, det är väl dags att sova nu antar jag. Ska åka hemifrån kvart över 9 och måste upp senast 8! Måste packa lite innan jag åker imorgon så det gäller att inte försova sig eller snooza typ 150 ggr.

Godnatt!

Ps. Mitt hår är grått. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vendela & emely blogg?

2011-06-03 @ 08:07:32

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0