café 60

Träffade Anna idag för första gången på två veckor :D Fan vad brun hon var :( Jag, linny, anna, emely, mikaela och karin åkte in till café 60, och sedan kom liza men hon var bara där typ 10 minuter. Vid halv 12 kom vendela och så satt vi där till 12 typ och tog halv 1 bussen från slussen :) Så det var en mysig kväll! Fick en skitsnygg plånbok av anna, en brun LV! Dom är så jäääävla snygga, älskar LV's saker! Självklart var det en kopia men en väldigt bra kopia! Stämpel och allt ;)

Nu ligger jag i min säng och har kollat på två big brother avsnitt som jag hade missat :) Har typ fått en blåsa på läppen och har aldrig någonsin haft det förut! Det måste vara någon slags förkylningsblåsa, var ju sjuk nyss. Så har satt på tandkräm på den för det ska tydligen torka ut blåsan? Det svider som fan iallafall, haha!

Tror jag ska sova nu, ska upp ganska tidigt imorgon för jag och mamma ska åka till sickla och shoppa :D Ska försöka hitta en väska (väldigt viktigt), tights och några söta tunikor hade jag tänkt mig :) Skor har jag i mängder nu så det behövs inte iallafall!

Pusss på er och gå och lägg er nu!


Ganska gammal bild på mig och anna när vi åt på italiensk resturang när hon fyllde år! Var i september någon gång :) Visst passar jag bättre i ljust hår?

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0