farsta centrum

Kom nyss hem från en väldigt trevlig dag :) Har varit fint väder idag, wihoo! Efter skolan åkte jag, linny, anna till farsta centrum. Brukar aldrig vara där men linny hade presentkort där så vi åkte dit. Jag handlade en näspiercing som jag ska sätta i min "plupp" eftersom örhänget jag har nu är så stort och fult och det går inte att sätta i hörlurar heller haha! Sedan vid 7 gick jag och anna och tränade på SATS i farsta :) Var helt ok där, men mycket bättre i sickla för det är bäst hehe ;)

Jag, anna och linny hade världens roligaste diskussion:

Anna: Hur skulle ni översätta ordet "keff" ?
Jag: Asså, det går inte riktigt att förklara...
Linny: Dålig, typ.
Anna: Aha, men "abo" då ? Typ "ojojoj" eller?
Jag och Linny: HAHAHAH kanske vet inte!
Anna: Så, "Abo, vilken keff brud" blir alltså "Ojojoj, vilken dålig brud?"
Jag, Anna och Linny: HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA OMG AHHAHAHAHA *dör av skratt*

Asså det var så himla roligt just då, har inte skrattat så mycket på riktigt länge, hahahhahahahaha...

Jaja, nu ska jag ner och duscha :) Puss ♥



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0