Fira linsen!

Sitter just nu hemma hos anna och väntar på att hon ska fixa sig klart :) Sedan ska vi till linny och fira hennes födelsedag med hennes familj för hon fyller år imorgon :)
Igår/ i natt hade vi rätt kul :) Träffade två killar med anna här i älta, och sedan kom mike och linny :) Tyvärr slutade inte kvällen så bra men det var kul tills dess iallafall.
Btw, såg ni månen igår? Det gjorde typ ont i ögonen att kolla in i den, haha! Tyckte faktiskt den såg lite större ut, eller så inbillade jag mig bara :D
Ni skulle fått en bild, men tyvärr är jag rätt sliten och äcklig just nu och fastnar INTE på bild idag, så ni får klara er utan fina mig :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0