förstörd

jag tror jag har blivit hjärntvättad.. har gråtit konstant i ungefär två timmar nu och är helt nere och vet inte vad jag ska göra. nu kommer ni inte alls ta det här seriöst men jag är seriös.. så, vet ni vad jag är ledsen för?

att jag bara har 5 avsnitt kvar på alla sex and the city säsonger. jag älskar det programmet så mycket, jag lever mig in i det ALLDELES för mycket. jag försöker intala mig själv att allt bara är påhitt som alla andra serier och filmer (oftast då) men då blir jag bara ännu mer ledsen för att jag själv vill leva deras liv, fast det är helt orealistiskt. tex. hur skulle Carrie ha råd med nya skor för säkert 8000 kr typ varje dag när hon lever på att skriva en spalt i en tidning? nää, det skulle ju aldrig funka.. men när jag har kollat klart på alla säsonger och båda filmerna så tänker jag börja om! har ju ändå glömt bort de första säsongerna, såg ju de i somras tror jag?

jag är helt förstörd

jag kan inte söka på en bild på SATC på google för då kommer jag börja gråta igen såfort jag ser en bild på de hahhaha...

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0