FREDAG!

Äntligen fredag :D Har verkligen längtat till den här helgen, vet inte varför! Det va säkert bara för att vi hade så kul förra helgen ;) hahaha..

"Slutade" vid halv ett idag typ, jag, Anna och Vendela åkte till sickla har vart där hela dagen tills nu :D Vältrigt trevligt faktiskt! Har fikat, kollat på kläder, ätit på donken osv! Najsnajs :)

Nu ska jag snart äta middag, fast är inte ett dugg hungrig :(
Pusss på er! ♥



Och nej, jag har inte rött läppstift på mig, men det ser lite ut som det haha.. Det är nämligen "lip plumper" som gör att läpparna svullnar upp och mina läppar blev också röda?! Det va tydligen nått att det tog fram läpparnas naturliga färg, nått som vende babbla om iaf! Haha, men lite större blev de iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0