friday!

Tjoohoo! Fredag :D Fast ska ju ändå inte göra nått tror jag, känner mig inte speciellt taggad.. :(

Men skulle ju berätta om judarna som var i våran skola igår!
Först höll de föredrag om hur livet var under andra världskriget.. det var så hemskt! Kvinnan hade klarat sig ifrån koncentrations läger, men mannen hade hamnat i bergen-belsen (ett koncentrationsläger) och han hade klarat sig! (Ganska självklart med tanke på att han nu berättade det här för oss, haha!) Allt var så himla hemskt att lyssna på, och jag kan knappt fatta att det där har hänt dem! Känns så overkligt..

Jaja, nu ska jag ta en huvudvärkstablett iaf. Har haft ont i huvudet i två dagar nu!

Pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0