hallååå

Hej!
Idag fick jag reda på skrivdelen i nationella i svenska! FICK VG+ ! Fan vad glad jag är över det :D Helt sjukt! Fick massor med beröm över att jag hade skrivit en så bra krönika och de fyra lärare som hade läst den hade tyckt den var helt "fantastisk" haha! Kanske borde satsa på krönikor? Hehe.. vem vet! ;)

Muntliga delen gick också oväntat bra, fick VG på den! Är så himla glad! :D

Idag har jag varit i stan hela dagen typ :D Har blandannat köpt present till linny! Lite sen present dock, men vi bestämde att vi skulle fira oss tillsammans och ge presenterna då istället :) Så på fredag smäller det, haha! Lite ändrade planer bara men det ska nog gå bra iallafall :)

Nu är det time to sleep.. Ska upp tidigt imorgon för jag börjar 8.10 :( Så 20 i 8 måste jag pallra mig upp iallafall.. Då blir det boxning på idrotten med anna och emely som lärare haha :D Hoppas dom inte kör slut på mig bara!

Puss och godnatt ♥






Gamla bilder på födelsedagsbarnen, hahahha!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0