hej alla nattugglor!

är ni fortfarande vakna? ;) jag är iallafall det och kan inte sova :O

juste, var ju på bio. shiiit alla borde se sanctum! världens bästa film typ :D iof har jag panik genom hela filmen och typ grät och blundade haha.. men det var bra iallafall :D

en sak till, jag håller på att få en vagel! det är typ det värsta som finns :( lär ju vakna upp imorgon med ett och ett halft öga typ. men det kan ju också vara kul.

nååått mer.. tror inte det :) vet inte om jag ska stänga ner datorn eller kolla på SATC tills jag somnar? hard choise... hehehe

go'natt på er!



en bild på mig typ en dag efter jag piercade tungan. fyfan vad min tunga såg ut då hahaha.. ser ni ? blåsor och svullet och bläää! hahahah.. man gick väl typ ner 20 kg eller nått den veckan hahhahha. nä men det var inte lätt att äta kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0