helluuuu

Hallåå! Idag har varit en riktig chilldag, haha! Hade två lektioner, och stod i skolans café halva dagen! Asskönt ;) Var med anna och linny en stund efter skolan och planera lite till min och linnys födelsedag! (Jag fyller år drygt en vecka efter henne). Nu sitter jag i min blåa mjukisdress och ska snart ner och duscha, smörja in mig med BUS, noppa ögonbrynen och kanske lägga en ansiktsmask, fräscht va? ;)

Funderar lite på vad jag ska ha för kläder imorgon? Var ju och handlade häromdagen men jag har ändå inget att ha på mig, buhuh :( Har nationella i fysik imorgon också. Wihoo! Nä, inte direkt. Kommer faila som FAN. Usch, vill inte ens tänka på det.

Jaja, ska väl gå nu och fräscha till mig lite, haha! Vi hörs kanske senare, eller så hörs vi imorgon :)
Puussss på er ♥


Bilden har inget att göra med inlägget! Hahha... snigg-katten aslan ♥

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0