HISS/DISS



- Skinnjacka!
Jag bara älskar skinnjackor! De passar till allting och ser fräscht ut ;) Man kan ha typ vilka kläder som helst till det också, jeans, leggins, uggs, "boots", ballerina, shorts, linnen, koftor, vanliga tröjor, allt! Och det är det som är så jävla bra, för man behöver aldrig tänka på vad man ska sätta på sig för att passa jackan. Så hiss på skinnjackan!



- Våren!
Våren är nog min favoritårstid. Tycker faktiskt mer om våren än sommaren om jag ska vara ärlig. Våren = snygga kläder, snygga skor, fika på uteserveringar, jag fyller år!, varken för varmt eller för kallt, vädret (oftast, ibland kan det ju regna och vara grått, men älskar när solen är framme!) osv osv.. finns hur mycket som helst att rabbla upp! Älskar våren!

- Big Brother
Haha, måste ju bara hissa BB! Roligt, underhållande, sorgligt (Ja, faktiskt. Jag grät som en tönt när Nicky och Gurkan grät för nått avsnitt sen, hahha...) och bra! Långa avsnitt också, hatar att t.ex. solsidan bara är knappt en halvtimme.

- Petter
Petter måste vara den bästa artisten någonsin! FELET folk gör när de säger att de inte gillar petter är att de aldrig lyssnar på texten, bara på själva låten i helhet. Älskar att han gör några lunga låtar också, med fina texter! Åh, älskar honom♥

- Blondt hår!
ALLA passar bättre i blondt hår.. nästan iallafall. Och visst ser det mycket fräschare ut till sommaren när man är brun på stranden? ;) Så alla brunetter, sätt igång nu och blek håret så är ni snyggt vitblonda till sommaren, hihi ;) Det tar ju trots allt ettag att få en snygg blond färg om man har mörk hår!


100 ggr snyggare i blondt !


- Utsvängda jeans
Jag använder aldrig jeans, men måste bara få säga att utsvängda jeans är nog det fulaste jag vet! Man ser tjock ut och bara allmänt ful? Ingen passar i utsvängda jeans, det är nog det fulaste plagget som någonsin har skapats. Men affärerna vill väl återuppliva gamla trender antar jag. Men tror inte de lyckas med det här plagget, sorry haha..



- Att mitt hår är orange och inte blondt
Det är verkligen en fetdiss haha! Men kan inte färga håret mer nu, mina toppar är klyvna och tunna och resten av mitt hår en ren katastrof.. det måste tyvärr få vila helt enkelt. Men funderar på att lägga i någon slags askblond färg som dock gör håret lite mörkare men kanske jämnare? Nej, jag vet inte riktigt.. får fråga någon frisör ;)

- Slaskigt väder
Iof är det både hiss och diss. Diss för att det är tråkigt, blött och skorna blir dyngsura. Men hiss på det för att det är ett tecken på att våren/sommaren är på väg och att snön försvinner. Men det negativa väger tyngre än det positiva, haha!

- Nationella prov
Svårt, tråkigt och en enorm press på alla. Det är typ det som visar hur man egentligen är i skolan eftersom man inte kan plugga till det typ? Tror många 9:or är stressade just nu.. speciellt när det kommer till matte- och NO nationella..

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0