rolig kväll igår!

det va askul igår! va i skanstull med linny, emely och mikaela. va massa folk där och alla va typ roliga :D älskar sånna människor :) sånna som inte bryr sig om man känner de eller inte, de bara kör på haha! lovelovelove

idag på dagen drog jag mig upp ur linnys säng vid halv tolv ungefär, och det var ju inte det skönaste jag har gjort om man säger så. jag och emely skulle till haninge till emelys mormor. sen åkte vi hem runt halv fem och kom hem vid 6 :) nu ska jag, emely och kanske liza kolla på filmen Sanctum. den verkar rätt läskig :O

nu ska jag ner och äta och fixa mig och sen dra mig mot bussen! pusss på er ha en bra kväääll ♥


gammal bild på mig, linny och anna tror jag haha?! ser inte vem som står där bakom men tror det är hon hahaha :D

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0