shoppat idag!

Wiihoo har massa nya saker nu :D Orkar verkligen inte ta kort på alla saker men ni lär säkert se det i efterhand :)

Men jag köpte iallafall:
Ett par jeanstights
Tre par vanliga svarta leggins
En brun väska
Hörlurar till ipoden (fett snygga, rosa med diamanter på ;) )
Mjukisdress (blå)
Två linnen
En stickad tröja


Det va nog allt :) Fast nu känns det ändå som att jag inte har något att ha på mig imorgon? Haha... fast så känns det alltid för mig. Just nu sitter jag och fixar ipoden iallafall, laddar in massa nya låtar och laddar den :) Har inte använt den sen jag köpte den typ eftersom jag inte har haft några fungerande hörlurar. Men nu så!

Nu ska jag kolla vem som åker ut ur BB, puss! ♥



Hörlurarna! Snygga va ? ;)

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0