skön dag!

Har vart en riktigt skön dag idag, alla lärare va typ sjuka så sluta vid 1 istället för 20 i tre :D Och så var det bara slöjd, svenska+ och mentorstid! Sen åkte jag hem till anna, men sen skulle hon fika med nån och då åkte jag hem igen. Vid 5 tog jag bussen till sickla och mötte anna där och tränade :) Fika hann vi också med eftersom vi var så tidiga med träningen! En bra dag helt enkelt ;)

Imorgon är dock en lite mindre bra dag, mycket mindre bra. För det första ska vi ha någon jävla redovisning i redskapsgymnastik ?! Jaha, och vad är det bra för? Det är nog det mest idiotiska jag någonsin har hört. Förstår typ konditionstest, styrketest osv. Men REDSKAPSGYMNASTIK-TEST?! Herre.. Jaja, och sen har vi nationella i labb typ. Sen har jag också en svenskaläxa som jag antagligen gör imorgon på rasten för nu har jag verkligen inte lust att göra den..

Nu är det duschen som gäller.. eller om ett tag iallafall. Måste chilla lite vid datorn först, hehe..
Pussss ♥



Snygg bild på mig och emely, hehe.. En av alla våra vi-har-inget-liv-dagar på sportlovet, hahaha!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0