tjatjaaaaa

wihooo hej allihopa :D

idag var det första dagen i skolan, inte najs! men rätt chilldag ändå, det är måndagar alltid :) efter skolan gick jah hem och sov hahah! så somnade runt 5 och vaknade till top model började. finns det något bättre än att gå hem och lägga sig efter skolan? hahhaha... så min dag har spenderats mestadels med vendela och lite med emely, men inte mycket eftersom hon aldrig har lektion med oss plus att hon kom efter halva dagen.. suck!

nuuuu ska jag kolla på mitt älskade satc, och kommer börja gråta när sista säsongen tar slut.. så jag chillar lite med avsnitten eftersom jag är på sista säsongen nu haha :D

ni får två bilder på två fula katter som jag och emely tog hos linny hahhaha!
godnatt!




ni ska bara veta hur efterbliven den vita katten är hahahha...

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0