uttråkad

alltså.. jag är så himla uttråkad :O vet inte vad jag ska ta mig till ?! alla är upptagna och jag känner mig någorlunda frisk iallafall.. eller alla och alla. linny och emely, det är typ de ända jag orkar träffa för de bor så nära mig :) annars måste jag åka någonstans och det orkar jag inte :D men linny är typ i farsta och emely fikar med mikaela :( och jag sitter helt själv i mitt kalla rum och onda hals och har inte nåååågonting att göra. tyck synd om mig!

vill att anna ska komma hem också :( hon har alltid tid att träffas såhär på kvällskvisten haha :D hon kommer ju hem om en vecka (lite minde tillochmed!!) och då ska jag träffa henne på dirrrrrr! wihooo ;)

nu får jag väl bara hoppas på att emely smsar att hon är påväg hem och vill träffa mig en snabbis. annars får jag väl ruttna framför datorn.. men är iaf glad att jag är någorlunda frisk eftersom det är big brother live imorgon hihihi :D faaan va kul! kolla extra noga i publiken så kanske ni ser mig där hahahhaha

nu får ni massa randombilder för att det här inlägget ska bli lite roligt iallafall, pusss ♥


gammal bild på mig och anna, redigerad i sony ericsson hahahhah!


jag och anna, precis efter jag hade kommit hem från kanarieöarna 2009 ;) brun eller vaaaad ?!

jag och anna vintern 2009 :)


världens sötaste kattunge typ ?! den va extra söt för att den va döv oxå och
det var så synd om den :(


jag och emely för inte så jäättelänge sen :) någon gång i höstas

bebiiis ♥




Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0