YES!

Åh herregud vad skönt att Roza åkte ut, orkar inte med den där skrikande, patetiska tönten något mer! Varför vill de i huset ha ut Vanessa för? Hon är ju inte ett dugg jobbig? :O

Fick nyss reda på att vi har VG-MVG prov imorgon på andra världskriget och jag kan ingenting?! Har inte ens boken hemma. Plus att jag har massa att göra i svenskan, som jag har skjutit upp i drygt en vecka nu.. haha.. Varje gång jag har skrivit att jag ska göra svenskaläxan så har jag aldrig gjort den.. fy skäms linnea!


Jaja, nu är det väl dags att börja råplugga typ.. skitkul.
Puss ♥

Juste, jag och anna ska köpa gelékit imorgon och hjälpa varandra att göra gelénaglar!
Kostar ca 160 kr för 48 naglar/tippar och kommer från Depend. Har sett några som har gjort det och det ser faktiskt rätt snyggt ut :) Allt utom mina naglar ser bra ut så det kan ju inte bli sämre iallafall! ;)





Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0