Blev ingen big brother!

Skulle egentligen ha åkt och varit med i direktsändningen av BB, men det blev inte så. Har massa plugg och jag kollar inte ens på det längre typ, håller mest bara koll på vilka som är kvar osv. Har blivit så tråkigt när alla som var lite roliga åkt ut liksom.. Aja :)

Igår hade vi faktiskt riktigt roligt! Men självklart slutar det ju alltid med kaos typ, och det gjorde det den här gången också.. Men bortsett från det var det roligt och trevligt folk :)

Nu ska jag läsa lite i svenskaboken och sen ska jag kolla på vm finalen i hockey hahah :D Faktiskt rätt spännande.. HEJA SVERIGEEEE!!!


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0