depp

Igår var det väldigt roligt fram tills att mina skor försvann (mina converse jag köpte igår). Och det kom folk heeeela tiden så det blev typ värsta kaoset! :O Men tack för igår vendela!

Har typ haft gråtklumpen i halsen hela dagen pga. skorna haha.. känns som att någon har dött typ. Helt nya skor som jag använt i max 10 min. Okej om det hade varit ett par skor från hm för 150 spänn typ, men nu va det ett par converse för 700. Orkar inte med människor som ska ta saker från andra, hur tänker de?

Nu ska jag typ gråta och duscha och göra läxan. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda upp mer bilder från dina kvällar och vardagar! :D

2011-05-02 @ 17:18:56

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0