fel på blogg.se!

Nu är det faktiskt inte mitt fel att jag inte har bloggat, för blogg.se har inte fungerat!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, sedan tränade jag och anna. Nu på kvällen pluggade jag och linny till svenskaprovet vi har imorgon, vi gjorde typ 60 instuderingsfrågor ?! Fett duktiga!

Imorgon ska jag och anna på en undersökning om gymnasium :) Man får 300 kr i checkar som fungerar typ överallt, asnajs! Och efter det ska vi hinna träna också :) Mycket att göra imorgon, och kom på att jag inte kommer hinna äta någonting?! Det är ju inte lika najs...

Nu ska jag plugga ännu mer på tråkiga svenskaprovet vi har imorgon, pusss på er :D

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0