hejdå världen!

Som ni säkert vet går ju jorden under den 21 maj 18.00. Det ska tydligen börja med ett jordskalv som ska vandra runt hela världen och mängder med människor kommer att dö.. Någon gubbe har spått detta, och han säger att det är exakt 7000 år sedan noaks ark-grejen hände haha! 1994 hade han också sagt att jorden skulle gå under, men som är ganska uppenbart så hände det ingenting, och han påstod att han hade beräknat fel :)

Jag blir alltid rädd när jag hör sånt här, men antagligen går väl inte jorden under då haha. Iof håller världen redan på att gå under, så som människorna förstör! Men nej, ingen "judgement day" den 21 maj! Då tror jag mer på 2012 ;)



Tog bilden häromdagen, blev inte så nöjd dock...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha skön :D

2011-05-17 @ 22:34:51

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0