kommentar

Har fått några kommentarer på senaste tiden att jag ska lägga upp bilder från när jag är med mina kompisar, fikar, festar osv. Har ingen aning om ni är seriösa eller inte, och så är ni ju självklart anonyma haha :D Men om ni är seriösa så: Försöker att alltid lägga in en bild i varje inlägg, jag tycker själv att det är tråkigt att läsa ett inlägg med bara text. Jag tar själv aldrig med mig någon kamera heller, och min mobilkamera är ju inte mycket att hänga i julgranen haha.. ;) Men lite bilder får ni iallafall, oftast egopic's på mig eftersom det är typ min hobby att fota mig i webcamen haha :D



Fimpa sminket, behåll glöden!!! åh så fyndig jag är..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja, är seriös för det är så roligt att se, tex som när du var på kryssningen. :)

2011-05-04 @ 20:03:22

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0