Rolig helg!

Hahaa har typ varit död de senaste dagarna! Men har varit typ världens roligaste helg :D Va hemma hos anna i fredags med massa folk och hade det asroligt! I lördags va vi hemma hos anna igen men bara några tjejer och kollade film och va på älta festivalen ettag också för att kolla på några som skulle uppträda :) I söndags var det morsdag så va hemma typ hela dagen, men städade lite hos anna innan jag drog hem.

Idag va jag i stan med vendela och emely och det har typ varit världens konstigaste dag hahaha.. Men va mysigt! Vi fikade och åt typ haha..

Nu ska jag gå och lägga mig, hööörs!
Pusss

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0