tuff dag!

Idag har jag gjort hur mycket som helst typ :O Har hunnit gå i skolan till 2 ungefär, åkt till skarpnäck och gjort några ärenden. Efter det fikade jag och anna i stan, och vid 5 skulle vi på en undersökning som var klar vid 7 typ. Och efter det har vi hunnit träna i sickla också! Nu äntligen ligger jag i sängen nyduschad, helt slut och bara vill sova! Jobbig dag :D

Imorgon har vi c-delen i matte nationella. Åååhh orkar inte :( Kommer väl antagligen faila på den delen också..
Och efter skolan blir det träning direkt eftersom vi har ett engelska prov att plugga på tills på torsdag. Blir trött bara jag tänker på det :(

Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0