vinter idag igen?

Vad fan hände med vädret haha? För en vecka sedan låg man ute på annas altan och solade och svettades ihjäl, idag tänkte man rota fram vinterjackan igen? Så himla skumt väder den här tiden på året haha ;) Hörde iallafall att det skulle bli varmt i helgen, tur det! Är nästan lite rädd över att sommaren hoppades över i år.. haha :D Nej men mår inge bra i sånt här trist väder, blir trött och har typ ingen ork :(

Idag har jag tränat med liza och anna. Det var väldigt jobbigt idag men vi kämpade på :D Mamma sa också att hon lämnar tillbaka sina converse och byter de till ett par vita i min storlek! :D Tror hon och pappa tycker jättesynd om mig :( Tycker mest synd om mamma som betalade!

Ska ner och duscha nu, och andra diverse saker som att smörja in mig i BUS, städa osv :)
Pusss ♥



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0